Wij zijn nu meertalig!
Citaat van det op 9. november 2025, 16:05Met veel moeite en geduld heb ik nu een API geïmplementeerd die onze pagina's vertaalt. Aanvankelijk in het Engels, maar later ook in het Frans en Nederlands. Helaas is dit niet gratis. Volgens de logs heeft GayMill veel lezers uit de VS, Ierland en Nederland. Ik wil hen graag tegemoetkomen en hoop dat ze het waarderen. Chinees zou ook mogelijk zijn, hoewel we tot nu toe maar zes lezers uit China hebben. Nou ja…
De taalwisselaar is klein en bevindt zich in de linkeronderhoek, zonder vergrootglas.
Met veel moeite en geduld heb ik nu een API geïmplementeerd die onze pagina's vertaalt. Aanvankelijk in het Engels, maar later ook in het Frans en Nederlands. Helaas is dit niet gratis. Volgens de logs heeft GayMill veel lezers uit de VS, Ierland en Nederland. Ik wil hen graag tegemoetkomen en hoop dat ze het waarderen. Chinees zou ook mogelijk zijn, hoewel we tot nu toe maar zes lezers uit China hebben. Nou ja…
De taalwisselaar is klein en bevindt zich in de linkeronderhoek, zonder vergrootglas.