Vrijwaring
Citaat van Detlef op 25. juli 2025, 14:381. Foruminhoud
De inhoud van het forum wordt aangeleverd door websitegebruikers en weerspiegelt niet noodzakelijkerwijs mijn persoonlijke mening of standpunten. Ik aanvaard geen verantwoordelijkheid voor de juistheid, volledigheid of actualiteit van de daar gedeelde informatie. Mocht u problematische of illegale inhoud tegenkomen, laat het mij dan weten zodat ik deze kan beoordelen en indien nodig kan verwijderen.2. Hyperlinks naar externe pagina's
Deze website bevat links naar externe websites van derden, op de inhoud waarvan ik geen invloed heb. Daarom kan ik geen aansprakelijkheid aanvaarden voor deze externe inhoud. De exploitanten van de gelinkte pagina's zijn als enige verantwoordelijk voor de inhoud ervan. De gelinkte pagina's zijn bij het plaatsen van de links gecontroleerd op mogelijke wetsovertredingen. Een permanente controle van de inhoud van de gelinkte pagina's is echter niet redelijk zonder concrete aanwijzingen voor een wetsovertreding.3. Vrijwaring
Ik ben niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit het gebruik van de inhoud van deze website of de gelinkte websites, tenzij deze schade door mijn opzet of grove nalatigheid is veroorzaakt.4. Contact
Indien u vragen of opmerkingen heeft over de inhoud van mijn website, kunt u mij bereiken via de contactgegevens die u in de juridische kennisgeving vindt.
1. Foruminhoud
De inhoud van het forum wordt aangeleverd door websitegebruikers en weerspiegelt niet noodzakelijkerwijs mijn persoonlijke mening of standpunten. Ik aanvaard geen verantwoordelijkheid voor de juistheid, volledigheid of actualiteit van de daar gedeelde informatie. Mocht u problematische of illegale inhoud tegenkomen, laat het mij dan weten zodat ik deze kan beoordelen en indien nodig kan verwijderen.
2. Hyperlinks naar externe pagina's
Deze website bevat links naar externe websites van derden, op de inhoud waarvan ik geen invloed heb. Daarom kan ik geen aansprakelijkheid aanvaarden voor deze externe inhoud. De exploitanten van de gelinkte pagina's zijn als enige verantwoordelijk voor de inhoud ervan. De gelinkte pagina's zijn bij het plaatsen van de links gecontroleerd op mogelijke wetsovertredingen. Een permanente controle van de inhoud van de gelinkte pagina's is echter niet redelijk zonder concrete aanwijzingen voor een wetsovertreding.
3. Vrijwaring
Ik ben niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit het gebruik van de inhoud van deze website of de gelinkte websites, tenzij deze schade door mijn opzet of grove nalatigheid is veroorzaakt.
4. Contact
Indien u vragen of opmerkingen heeft over de inhoud van mijn website, kunt u mij bereiken via de contactgegevens die u in de juridische kennisgeving vindt.